Tuesday, June 15, 2010

kaMpungku..

salam..


sudah lama tidak keudara..
memandangkan lappy ini baru sihat dibaiki dan di oberhol,tangan serta jari jemari ini pun mulai gatal untuk mengepos seswatu untuk pminat bJmM ini..(ade pminat ke??tet..)
ha..kali ini beta nak mengembur2kan berita mengenai adik baru beta yang da x brape nak baru..

SITI NURFARHAH NAZIFAH NORDIN


wah.panjang nme ko dik..haha..sume ni keje kak bayu ngn kokja ko la.nseb bek ayah mak x marah..



sekarang die sudah pandai gelak beso.cam akak-akak die..haha..





keje part time cik farha ini adelah tdo.ble die x tdo,die nangis.kalo ajak bual2,sampai pagi pon die bole temankan org berbual..



dis is da latez pic.die da cerah sikit..sebelum ni muke die merah le sangat..kpale die mmg xde rambut.tradisi keluarga..





turu time..





menganga..
(psst..baju oren ni kokja la beli.hehe.mak kate terbeso..tp xpe.ok jek kokja tgk mak..hihi..dr pKnS bangi tu..muahaha..)


kat kampung ni..
ag seminggu,nek la kembali ke kampus yang tercinta..
tetiba rindu kat mak cik kantin..kat wawa..kat megi goreng..wah.
rejab kembali lagi.seperti tahun-tahun sebelumnye, mak akan mengajak kami semua bangun besahur pd 1 rejab.tu la mak saya.hu..loveli mami.

mak.mak cantik.cam kokja.wah..hihi..

sempena bulan rejab yang berkat ini,mak salu pesan..amalkan istigfar rejab..
banyak beramal..psediaan menuju sya'aban dan ramadan yang tercinta.
insyaAllah..

pasni,insyaAllah,belog ini akan dihupdate dengan kadar yang membanggakan.dan akan diisi dengan input2 yang membantu..InsyaAllah..
syukran sudi singgah..=)

2 comments:

~`nAnie~ said...

wow
update sudah
thniah2

ahlan wasahlan rejab
farha cumil

Quzayma said...

huhu..mekasih kak nani..=)
ssh la nak taip kalo xde idea..xley update slalu2..