Thursday, December 16, 2010

Award-award saya.kiki


بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah..setelah sekian lama saya memendam rasa untuk mengetuk2 jari comel keatas kiped yand cantik menarik dan de bom ini,entri kali ini saya bebesar hati untuk menerima award!
Aceceh..dan dengan ini,dimaklumkan,

saya telah mendapat 2 award pulak itu.ngegeh..yang pertama-tama sekalian,ini la awardnya~~






award yang tomel momel ini telah diberikan oleh kak Tim



ni kak tim punya belog.mekasih kak tim~
toing2

setelah menerima award,dengan penuh rasa riaknya (astagfitullahalazim),saya pun mahulah menjawab persoalan-persoalan yang telah diajukan kepada saya dengan penuh berhikmah insyaAllah.(^^.)


1) Apa yang anda rasa, bila mempunyai ramai follower?
Awch.saya rasa bangga.kihkihkih.bukan2.yang sebenanye,saya ni suka merepek sambil makan kerepek.terimakasihberbanyak-banyak la kepada yang sudi menfolo saya ni.yang baik djadikan perkongsian,yang tak berapa nak baik,sila la tegur-tegurkan ye.
(tetiba kembang semangkhok sekejap)
papp.
kmbali ke alam nyata samula.XD



2) Pendapat tentang Award di atas
cunmel btuul la award ini.sepertimana saya.cantik kan kawankawan.?

3) apakah yang anda buat untuk mempunyai ramai follower?
sbb saya agak gila kentang.kui2.x jugak sbnanye..saya fun taktawu apa sebabnya.nnt saya tanyakan kepada mereka2 sekalian ya..+,+

4) Sila upload gambar award follower kamu
sudah tentu saya sudah aplodnya!
(n_n)


5) Taggedkan award ni kepada 5 orang
limaorang ya.mari kita tembak merekas~


terimakasih pada kaktim.kerana,inilah pertama kali saya menjawaab dan mendapat award.ihi..


yang kedua.dengar sini orang-orang kampooong~~





cantik rasa diri ini.terimakasih cik anameow..~

1. make a cute thanks and wishes to the person who gave you this award :




2. spread the award to 15 bloggers whom you think their blog are totally awesome :

1.zurina potongan kemas
2.hikayat nazrin
3.sapik pemburu syahid
4.haziq (m_m)
5.atikah kelas saya
6.Qiki tesl
7. Akmal poLand
8.husniah bazlaa
9.Fira
10.juniza
11.ilham izzat

11 je yang saya mampu.kihkih..

3. tell 7 interesting truths about yourself :

1.kadang2 berangin macam gulagula extra
2.kurang konfiden
3.gelak x tentu pasal
4.suka makan yang pasti
5.kadang2 mampu jadi pola bear yang berhibernasi
6.suke cari pasal dengan kawan.maksudnye,suka cari kawan baru
7.malas belajar.

ni saya mengaku.

MENARIK TTG AWARD NI:

teresak2 saya nak menjawab award ini.terharu chui.kiki..olley itu,sekalung penghargaan buat sahabat2 yang telah tag saya..

sekian sahajah.nah.sayang kamu kesemuasemuanye~
yang rase comel seketika

zai zass.koihkoih

1 comment:

bisikan insan said...

thanx zai..cyg zai gak