Sunday, March 13, 2011

ayuh Bercuti!(n_n)

Dengan nama Allah yang maha Pemurah,Maha penyayang.

Alhamdulillah..cuti muncul lagi.
maka, balik lah aku ke kampung halaman dengan rasa riang hati dan gumbiranya.
ok.kali ni aku naik bas dari bandar tasik selatan.
bukan seremban
macam pingu masuk dalam PwtC
maju gila u i bilang sama u..
aha.lame xnaik binatang ulat.
sakit hati yea naik itu benda.
dah terang2 la nama coach wanita
yg ang sibuk2 nak masuk jgk pasaipa..
tmankan makwe ye bang.
buatla komuter sndiri
watpe nk semak2 masuk koc pompuan.
da tu mensiku2 kepala wanita comel cam aku pulak..
mmg rase nak pijak.
ok.
belaja memaafkan.
husnu zon~
agaknye adik die tu..
kene menjaga keselamatan.
xgtu?

berlepas dari banda tasik selatan adalah pukul 5 stengah..
sampai di Pontian pukul 11 suku lebih kurang..
sejuk beku freezing lahh mayang sari nih.
ayah amik.bawak pegi makan.sebab tawu yang anaknye ini kebuloq thn lapo.
mekasih la yahh.lebiu somach.

arini ari senin.
kan.
patut kalo kat maktab,kene bangun awal2..cop bilik air.siap2.kene g perhimpunan..
namun..
hari ni tidak sama sekali!!
(baca style anwarhadi ok.haha)
hm..syoknye main ngan paah..die da pandai.argh~
meh gigit die beramai2.

bile tanye,"adik,lidah mane lidah??"
die akan buat gini.
oh.itu lidah die..

tunjuk lidah sambil bagi kucin makan maruku.apedehal..

bulan depan, 8.4 genap setaun sudah adek xde rambut nih.die da xtakut orang~wee~

hmm..
ape lah motif aku apdet blog ni arini..
melayan perasaan mendengar lagu syahdu ketika ujan mula menitiskan air mata kebumi.
sukasuki layan hati ni
lagho semata.
maaf la yea.
sekadar melampiaskan kegirangan hati kat kampung nih,muahaha.XD


p/s: arini itik bejaya buat ikan caru bakar.wa cakap.mak kata boleh kawen dah.wah.hahaha..:p
cuti ni nak merambu mana ek..
mak..jalan la yokk..
(-_-)
wat muke kesian.

2 comments:

ilham izzat said...

haha.zai..selamat cuti.kim slm kt tomey ko yep

Khuzayma said...

ahaha..insyaAllah.jemput dtg umah aku ex.jgn segan2..=)