Wednesday, April 20, 2011

aku akan rindukan kau..


dengan nama Allah.

mood : swing around.

da pukul 12.59 malam ni.ade sesuatu yang nak aku cakap malam ni.penting,dan x bole ditangguh.
malam ni,mungkin malam terakhir aku dengan kau.
lepas ni,kau akan sorang2..
kau jangan windu aku ye.
aku tinggalkan kau,
dengan penuh kerinduan.

malam ni,aku rase sayu sangat.
sebab,besok aku da dapat yang lain.
dan kau jugak akan dapat pengganti aku.
aku harap,pengganti akau akan jaga kau,camne aku jaga kau.
walaupun aku bukan lah teman kau yang baik,tapi kita ada banyak kenangan bersama.
kan aku nak nages..
kau lah ni.

ok2.
kau jage diri baik2 ye.
lepas ni xde dah aku nak membebel.
xde da geng2 aku lepak ngan kau.
bukan aku x sayang kau..
aku sayang kau sangat2..
tapi,inilah adat.
ade pertemuan pertama, mesti ada perpisahan terakhir kan?
peh.mood aku mmg swing la mlm ni.
hei sayang.
aku sayang kau.
ingat tu ok.
jangan merajuk.
sebab aku da dapat buah ati baru.
tapi kau tetap yang terbaik, dan akan jadi kenangan aku yang paling baik..

sume kawan-kawan aku ni akan ikut aku.kau jage diri baik2..bukan aku saje2 bawak mereka ni.tapi aku taknak putuskan kasih sayang antara umi dan anak2,dan abah serta uminya..
aku harap kau faham.


kau ingat Ramandan yang lepas?bukan.actually Ramadan tahun 2009..meriah kan kita sambut bulan puasa?KAMI pasang lampu likur..kau sangat berseri sayang.sedangkan rumah warden pun x berseri-seri seperti kau.aku dan baba selalu sapu lua,supaya kau bersih..
kau mesti rindu gelak tawa kami..
kan?
(T_T)


dan sangat berseri.aku sayang kau sayang..


nampak x lampu2 dari denso sanun tu? damainya...aku rasa macam aku belajar kat obersi.macam jauh je dari mak..ingat lagi,aku x slalu balik kan masa tu..banyak masa aku habiskan ngn kau.lebih-lebih lagi wekend.kau teman aku dengan setia.terima kasih banyak.jasa kau sangat banyak pada aku..


aku dan KAMI siap main bunga api.ni kali pertama aku main mercun lalat.eh.lalat ke lebah namanya?aku da lupa..terkekek2 kami ketawa..kau setia..kau x membantah pun walau apa kami buat pada kau.terima kasih sekali lagi..keberanian memainkan peranan yang sangat penting.sebab kau atas rumah sir ali.berani mati kan kami?


bravia yang sering bertukar wajah.skejap gambo orang main bola sepak.skejap gambo rimau.skjap gambo tb..sume fasa pertukaran iklan kau saksikan kan..indah..orang lain mane ade.kau je ade.kan2?

ni lagi mahal.aku igt ag.mase ni,tinggal aku ngan atin jea x balik kampung.kami lah muka yang menempel kat kau setiap weekend.masa ni aku ngn atin nga piknik kat lua ni.makan roti sama tuna.air nescafe dan milo panas..sayu je lah tgk lebuhraya tu..

macam dekat gunung kan?indah sangat..kau sangat strategik.tapi maaf sayang..aku perlu lepaskan kau..aku semakin tua.xlarat nak mendaki banyak anak tangga..aku harap kau faham dengan situasi aku yang semakin membesar dan menua..

dan paling aku rindukan,kenangan aku dan dia banyak berlaku disini....
.
..
...
..
.

*awak.kite windu awak masuk bilik kite dan tanye :

"weh korang, ade makanan x?kite lapa la.."
Al-Fatihah
=malam ini aku tengok sume gamba umai.aku jadi makin sayu.sume sebab aku nak buat entri pasal kau.=.=


Subhanallah..panas pipi aku.InsyaAllah.aku akan rindukan kau dan kenangan-kenangan bersama kau.dan aku harap, kau meredhi setiap perlakuan kami khususnya aku semenjak aku melangkah masuk dan menghuni kau.

ya Allah..banyak kenangan tersimpan dengan kau.walau usia aku kat maktab ni baru setahun keledek..
buat akhirnya.rindu2 la kat aku.series.aku memang sayang gile kat kau.

sekian.Wassalam..

2 comments:

ju said...

zai...sedih..
aku pun rindu myra..rndu sgt..
slmt dtg blik 201

KhujeymaH said...

ju.ak windu sgt2 dia..
jemput singgah.kami buat rumah terbuka tetiap hari.