Thursday, June 30, 2011

Wajib


Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Pengasihani.alhamdulillah.Allah kasi sikit mase mengapdet rumah usang ini.ham2.

Pagi ini bangun tidur dengan mata cemek sebelah.mungkin digigit dinasor ketika aku ketiduran.mungkin.dan menjadi seksi ia.Alhamdulillah,makin bersurut keseksian mata pada waktu petangnya.oh.sudah dua minggu dah duk semester baru ni.skarang baru warming up nak wat presentation yang berkoyan2.Alhamdulillah.kondisi laptop pun sihat.xmcm sem lepas2.aih.ni da macam laporan lah bunyiknya..

Minggu ni ade larian.wajib??oh tidak.dan mak suh balik.wajib??ya.sudah tentu.keh2.wajib itu dan wajib ini, rasanya aula wajib ini.Tapi sbb dua2 pun sama wajib,oleh itu,insyaAllah la lepas larian wajib xleh pkai baju kuning itu selesai,aku akan balik wajib ke rumah.

Dan tadi semasa merambu ramba di PKNS sempena penerimaan elaun buku,aku pun xsemena2 menjumpai buku yang mak nak sangat2.wee..jangan lah jeles.setaun tuh aku cari.siap cari kat book fair.PknS jgk lah jodohnya..macam tu lah kalau dah jadoh.jauh mane pun cari,kalau situ Allah kasi jumpa,situ jgk lah jumpa.kan2.:).dan tidak lupa buat budak gemuk pakai wig kat atas nun.kokja da belikan buku binatang2.kah2.boleh la ganti buku yang kbyu belikan dulu tu.wek.hm,Mulanya macam nak kensel kepulangan kekampung,memandangkan kelas,meeting dan larian wajib yang akan berlaku bertimpa2 pada weekend ini.Tp, peduli apekah saya.

Untuk esok,moga semuanya berjalan baik.Dan wajib juga untuk aku kotakan janjiku pada Dia.:))
Buat sahabat,moga kau terus tabah menjalani ujian Allah.Allah uji sebab Allah sayang,kan?
dan untuk ina.aku x kesah kalo ko nak nganjingkan aku lagi..berlori2 pun xpe.aku da mula kalis nganjing.


Laporan : Karam Singh Zai.

oh.Dan buat dia.dia da makin jauh.mungkin dia tanak diganggu.dan aku mintak maaf.kerana mengganggu adalah hobi aku.susah nak kikis.maap byk2.sedih sebab da xde kawan gaduh.kah2..mekasih sudi hadir dalam episod hidup aku.sememangnya dia sgt baik.Terimakasih daun keladi.Moga urusan dia dimudahkan Allah untuk segalanya.:)ameen(:

4 comments:

ju said...

ina nganjing apa zai?meh aku ketuk kpla dia

sahabat said...

terima kasih atas sokongan mu sahabat. insyaAllah moga ujian ini tidak melemahkan gerak kerja ku. kuat2! aum~

Anonymous said...

nanti ak ngajeng ko berkapal terbang kapal terbang

-noraelena-

KhujeymaH said...

ju,tgk ah tu.die nganjing aku x kira masa,ketika mahupun tempat.kang jadi anjing kan.baru pdn muke die.

sahabat.sbb ko shbt aku.:)