Saturday, August 13, 2011

Ye takpe.

Ya Allah,jangan Kau hukum kami bila kami tersalah. Pelihara kami,ibu bapa kami, kaum kerabat kami,sahabat kami dan seluruh umat Islam.

salah ngan manusia, terus isi borang salah laku. kene jumpe orang itu.kene jumpe orang ini.kne catit ceramah yang akan diberikan.kene basuh kasi bersih.biasalah.kata salah.kene la kene begitu.ini situasinya bile slh laku ngn manusia.

tapi camne bile salah laku ngan Allah??

oh.rasa macam lalat inggap kat dahi je.rasa macam kuman kat tapak tangan je.maklum la.kan takde borang salah laku dengan Allah.tp ingat la..kanan kiri ade saje yang mencatit.kanan kiri ade saje yang merakam pebuatan sebelum mati menjelma.

aritu bersalah lagi.arini bersalah laku.

Dugaan hidup.
Sebab Allah tahu,semampu mana kau nak hadapi.
sudah setakat ini.muhasabahlah diri.
Terima kasih ya Allah.memberikan secebis peluang untuk kami menuntut ilmuMu.moga ilmu diberkati dan sentiasa diberkati.

MySpace
ye takpe.lapang lah dada.



Al-Fatihah buat yang telah kembali.Moga beliau sentiasa dirahmati,dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh.Moga jua saham yang ditinggalkan beliau memberikan manfaat sebesar-besarnya buat beliau di sana.Buat waris yang tinggal, jadi anak soleh.Doaku agar sabar menjadi pendanpingmu.InsyaAllah.

MySpace
saya tahu.awak bole lakukannya.buat macam saya.

malam sudah larut.saya nak mimpi waheeda la malam ni.Assalamualaikum.:)


2 comments:

nurmujahidah said...

mantop...mengetuk hati yg leka dgn nikmat dunia..syukron=)

KhujeymaH said...

^_^
dan tiadalah kehidupan di dunia ini, selain dari main2 dan senda gurau belaka..
afwan awak.:)